Başkanlığımız alt birimlerinde personel arasında yapılacak görev dağılımında web, ağ güvenliği ve yönetimi, teknik servis, idari hizmetler bürolarında işlemlerin uygulanması, onaylanması, kaydedilmesi ve kontrolünde personeller gruplandırılarak görevlendirilmiş olup her personel diğer personellere destek olmakla birlikte kendi bürosunun görevinden sorumludur.
Standart: 9. Görevler ayrılığı
Hata, eksiklik, yanlışlık, usulsüzlük ve yolsuzluk risklerini azaltmak için faaliyetler ile mali karar ve işlemlerin onaylanması, uygulanması, kaydedilmesi ve kontrol edilmesi görevleri personel arasında paylaştırılmalıdır.
Bu standart için gerekli genel şartlar:
9.1. Her faaliyet veya mali karar ve işlemlerinde hazırlık, uygulama ile kaydedilmesi ilgili bürolara, kontrolü ise şube müdürlüğü tarafından yürütülür.
9.2. Personel sayısının yetersizliği nedeniyle görevler ayrılığı ilkesinin tam olarak uygulanamadığı idarelerin yöneticileri risklerin farkında olmalı ve gerekli önlemleri almalıdır.